Category: Podnikání

Jak vymyslet název firmy? Návod, podle kterého to zvládne každý

Vymyslet vhodný název firmy je důležitým úkolem každého podnikatele. Nezáleží na tom, zda se má jednat o firmu malou či velkou – pečlivé a promyšlené budování značky je důležité jak pro nadnárodní společnosti, tak pro drobné lokální podniky. Hledání toho pravého jména může být celkem oříšek. Na co je při vymýšlení názvu třeba pamatovat a…
Read more

Affiliate marketing – co je affiliate, jak jej používat?

Affiliate marketing se na internetu poprvé objevil v roce 1998 a od té doby jen získává na popularitě. Co je affiliate marketing? Jedná se o typ marketingu, který bývá nazýván jako partnerský a cílí především na aktivitu. Využívají ho velké společnosti, například Alza, Mall nebo Baťa, ale vhodný je i pro menší firmy, záleží na…
Read more

Analýza konkurence – nezbytnost pro úspěšné podnikání

Analýza konkurence je důležitou součástí marketingového plánování. Na základě toho, jak si konkurenční firmy vedou na trhu, si lze uvědomit své silné a slabé stránky a následně zapracovat na marketingové a obchodní strategii. Co analýza konkurence obnáší a proč je pro úspěšné podnikání tak důležitá? Analýza konkurence má odhalit klíčové konkurenty firmy, důvody jejich úspěšnosti…
Read more

Online marketing – co to je a jak na něj?

Online marketing je čím dál významnější součástí marketingu. Sdružuje veškeré marketingové aktivity, které jsou prováděny online, a jejichž účelem je propagace produktu či služby. Co je online marketing a jak funguje? A co je klíčem k úspěchu v prostředí internetu? Co je online marketing? Pojem online marketing (nebo také digitální, webový či internetový marketing) je…
Read more