Archiv rubriky: Podnikání

Affiliate marketing – co je affiliate, jak jej používat?

Affiliate marketing se na internetu poprvé objevil v roce 1998 a od té doby jen získává na popularitě. Co je affiliate marketing? Jedná se o typ marketingu, který bývá nazýván jako partnerský a cílí především na aktivitu. Využívají ho velké společnosti, například Alza, Mall nebo Baťa, ale vhodný je i pro menší firmy, záleží na…
Read more

Analýza konkurence – nezbytnost pro úspěšné podnikání

Analýza konkurence je důležitou součástí marketingového plánování. Na základě toho, jak si konkurenční firmy vedou na trhu, si lze uvědomit své silné a slabé stránky a následně zapracovat na marketingové a obchodní strategii. Co analýza konkurence obnáší a proč je pro úspěšné podnikání tak důležitá? Analýza konkurence má odhalit klíčové konkurenty firmy, důvody jejich úspěšnosti…
Read more

Online marketing – co to je a jak na něj?

Online marketing je čím dál významnější součástí marketingu. Sdružuje veškeré marketingové aktivity, které jsou prováděny online, a jejichž účelem je propagace produktu či služby. Co je online marketing a jak funguje? A co je klíčem k úspěchu v prostředí internetu? Co je online marketing? Pojem online marketing (nebo také digitální, webový či internetový marketing) je…
Read more